Τετάρτη 31 Αυγούστου 2011

Και φτάσαμε αισίως τα χρόνια του Χριστού… 33 στο κοντέρ παρακαλώ…



Νιώθω περίεργα σήμερα… πάντα υποδεχόμουν τα γενέθλια ως κάτι μοναδικό… με μεγάλη χαρά… πολύ καλή διάθεση… σήμερα όμως… έχω μια γλυκιά μελαγχολία… ίσως επειδή δεν είμαι και πολύ καλά… είμαι με φάρμακα για την μέση μου… πονάω πολύ και με το ζόρι την παλεύω… Από την άλλη είμαι πολύ προβληματισμένη με τα διάφορα θέματα των παιδιών… παιδικοί σταθμοί, ωράρια, δημοτικά σχολεία, δραστηριότητες… παλεύω να βγάλω άκρη…

Διακοπή… μεταφέρομαι στην βεράντα για λίγο…

Ευκαιρία να σκεφτώ λιγάκι και παράλληλα… να αποτυπώσω αυτές τις σκέψεις μου εδώ… ο Αριστοφάνης κοιμάται και ο Εμμανουήλ με την Αγγελιάννα… τσακώνονται ε χμ… εννοώ παίζουν play station…

Έχω δεχτεί πολλές πολλές ευχές… από φίλους… δήθεν φίλους… γνωστούς…. Την μαμά μου… τα παιδάκια μου… τον άντρα μου… Χαίρομαι… γιατί πραγματικά οι ευχές είναι ωραίο πράγμα και έχουν μια… θετική αύρα… έστω και λίγες να πιάσουν… αρκούν για την υπόλοιπη δύσκολη χρονιά…

Όπως κάθε χρόνο έτσι και φέτος δεν θα κάνω κάποιο… πάρτυ ή γιορτή… βέβαια… δεν είναι και το καλύτερο μου που θα πάω σε Δ.Σ. του Συλλόγου Γονέων του δημοτικού σχολείου της κόρης μου… αλλά… τι να κάνουμε…. Έτσι είναι… ΠΡΟΗΓΟΥΝΤΑΙ τα παιδιά… κι ας θυμώνει λίγο ο καλός μου…

Ίσως το έχω πει πολλές φορές… ε κι ακόμα μία… έγινα μαμά συνειδητά… και αποφάσισα από την πρώτη στιγμή ότι δεν θα αφήσω ποτέ την «μοίρα» των παιδιών μου στην τύχη… όχι πως δεν πιστεύω στην ύπαρξη της τύχης… αλλά όπου μπορούμε να βοηθήσουμε… καλά είναι…

Φέτος δεν νιώθω τόσο δυνατή και υπερήφανη όσο άλλες χρονιές… είχα μερικές κακές στιγμές την χρονιά που μας πέρασε και… μάλλον κατάφεραν να ρίξουν λίγο το ηθικό μου… όχι όμως για πολύ… Περισσότερο μάλλον αγχωμένη είμαι… με όλα όσα έχω να αντιμετωπίσω φέτος… Ελπίζω όμως να τα βγάλω πέρα άξια…

Εύχομαι του χρόνου τέτοια μέρα να γράψω με περισσότερο ενθουσιασμό… και ΜΟΝΟ θετικά…

Αρχίζει λοιπόν να μετράει ο χρόνος για τον επόμενο απολογισμό…



Υ.γ. περίεργο πράγμα σήμερα… θέλω να πω τόσα πολλά… μα δεν μου βγαίνει λέξη…


http://www.youtube.com/watch?v=Ne4s_Ob0Ods


1 σχόλιο: