Δευτέρα 13 Σεπτεμβρίου 2010

Ποιόν κοροϊδεύετε ΡΕ ?????? Βοηθήστε με να οργανώσω μια «Δράση γονέων για την παιδεία»

Βρίσκομαι στο αυτοκίνητο, σταματημένη, με κεφάλι βαρύ κι ασήκωτο από την στενοχώρια και έτοιμη να πάθω εγκεφαλικό από την πίεση… Χτυπάει το κινητό… Είναι ο άντρας μου στο τηλέφωνο και μου λέει… «Έδειξε στις ειδήσεις την Διαμαντοπούλου και είπε ότι είναι η χρονιά με τα ΛΙΓΟΤΕΡΑ προβλήματα…»… του λέω κλείσε γιατί το νιώθω… θα πάθω τίποτα…
Αργότερα επιστρέφω από τις δραστηριότητες των παιδιών και μου λέει πάλι ο άντρας μου… «Έδειξαν και τον Παπανδρέου που πήγε σε σχολεία κλπ και είπε ότι όλα είναι Οκ»… και το νιώθω πάλι… η πίεσή μου χτυπάει κόκκινο….

ΠΟΙΟΥΣ ΚΟΡΟΙΔΕΥΕΤΕ ΡΕ ??? ΓΙΑ ΠΟΣΟ ΗΛΙΘΙΟΥΣ ΜΑΣ ΠΕΡΝΑΤΕ ΠΙΑ ?

Στο σχολείο του παιδιού μου ΛΕΙΠΟΥΝ οι 10 από τους 12 δασκάλους που θα έπρεπε να υπάρχουν… Στην ιστοσελίδα της Διεύθυνσης Ανατολικής Αττικής υπάρχουν ΚΑΤΑΛΟΓΟΙ με ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΑ ΚΕΝΑ… Ενδεικτικά θα αναφέρω ότι στο δεύτερο γραφείο έχει 85 λειτουργικά κενά και στο τρίτο 50 και για όποιον δεν κατάλαβε… ΤΟΣΟΙ δάσκαλοι λείπουν από τα σχολεία…

Μπορώ να αναφέρω αναλυτικά αλλά… τί νόημα θα έχει ? ΣΗΜΑΣΙΑ ΕΧΕΙ ΓΙΑ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΝΑ ΕΝΩΘΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΚΑΙ ΝΑ ΚΙΝΗΘΟΥΜΕ… ΓΟΝΕΙΣ ΔΕΝ ΝΤΡΕΠΕΣΤΕ ΓΙΑ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ??? ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΕΛΛΗΝΕΣ ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΠΑΡΤΑΛΙΑ… ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΝΑ ΚΟΙΤΑΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΜΕΧΡΙ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΦΤΑΝΕΙ ΤΟ ΧΕΡΙ ΤΟΥ… ΚΟΙΤΑΞΤΕ ΚΑΙ ΤΟΝ ΔΙΠΛΑΝΟ !!!!

Το κοριτσάκι μου φέτος θα ήταν ένα χαρούμενο πρωτάκι… όμως δεν είναι… αφού μαθητής χωρίς δάσκαλο… δεν γίνεται…

Θα επανέλθω… μα βοηθήστε με να οργανώσω μια «Δράση γονέων για την παιδεία» και να μπορώ να διαμαρτύρομαι και να ΦΩΝΑΖΩ με πραγματικά στοιχεία.... Στείλτε μου ΟΛΟΙ με email στο info@familyclub.gr με τα προβλήματα στα σχολεία, ειδικά από ελλείψεις δασκάλων και καθηγητών αλλά και εκπαιδευτικοί που ΑΚΟΜΑ δεν ξέρετε σε ποιο σχολείο θα είστε... ΕΙΝΑΙ ΩΡΑ ΝΑ ΔΡΑΣΟΥΜΕ !!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου