Σάββατο 11 Σεπτεμβρίου 2010

Καλή Σχολική Χρονιά…

Καλημέρα… ένα άκρως φθινοπωρινό πρωινό… θα μπορούσε να είναι και χειμωνιάτικο μιας και εδώ στα παραθαλάσσια που είμαστε έχει κρύο.. μπρρρ…

Η ΜΕΓΑΛΗ μέρα έφτασε και η αγωνία έχει κορυφωθεί…

Αύριο το πρωί θα πάνε τα δύο μου παιδάκια σχολείο…

Η Αγγελιάννα μας θα είναι ένα πρωτάκι του δημοτικού σχολείου… και ο Εμμανουήλ θα πάει για πρώτη φορά παιδικό σταθμό…

Συγκινημένη από την μία που τα βλαστάρια μου μεγαλώνουν… χαρούμενη γιατί θα περνάνε τα πρωινά τους δημιουργικά και θα κοινωνικοποιηθούν κλπ κλπ… αλλά και με απίστευτο άγχος… ΦΟ ΒΕΡΟ άγχος που προσπαθώ να πνίγω πίσω από το πλατύ χαμόγελο και την «χαρούμενη» διάθεση… αλλά κατά βάθος… σκάω… Η αγωνία μου τεράστια… τα θέματα πολλά… Πως θα αντιμετωπίσουν τα παιδάκια μου το σχολείο τους ? Θα κλαίνε ή θα είναι χαρούμενα ? Θα έχουν καλές δασκάλες ? Θα τα προσέχουν ? Πως θα τα καταφέρνουν με την τουαλέτα ? Θα τα πηγαίνουν καλά με τα άλλα παιδάκια ? Και πολλά πολλά ακόμα…

Κοντός ψαλμός… αφού έχουν μείνει λιγότερες από 24 ώρες… και το πρόγραμμα λέει ότι πρώτα πάμε στον παιδικό και … παραδίδουμε τον Εμμανουήλ στο νέο του ξεκίνημα και μετά βούρ για τον Αγιασμό του δημοτικού σχολείου με το Αγγελιαννάκι…

Εύχομαι ολόψυχα σε όλα τα παιδάκια ΚΑΛΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ και καλή πρόοδο… και σε όλους τους γονείς καλό κουράγιο και μια εύκολη και δημιουργική χρονιά….

Υ.γ. Μας τα χάλασε και ο καιρός γαμώτο και δεν θα φοράμε γυαλιά ηλίου για να καλύπτουν λίγο τα ποτάμια που θα τρέχουν…. Δεν πειράζει… ας κλάψουμε φανερά ! Εγώ πάντως θα το κάνω !!!

Υ.γ.2 Εδώ έτρεξαν τώρα τα δάκρυα…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου