Τρίτη 31 Αυγούστου 2010

32 χρόνια ζωής…. Ένας μικρός… απολογισμός…

Σήμερα έχω γενέθλια…. Γιούπι….. Δεν ξέρω γιατί αλλά πάντα μα πάντα θεωρούσα τα γενέθλια πολύ σημαντικά… Δεν συζητώ από τότε που έγινα μαμά… τα γενέθλια των παιδιών μου είναι ΟΤΙ πιο σημαντικό !!!

Κάθε χρόνο, στα δικά μου γενέθλια… δεν κάνω πάρτυ… γιορτή ή κάτι τέτοιο… τα έχω χορτάσει όλο τον χρόνο από τα παιδιά και τον αντρούλη μου… μου αρέσει όμως να κάθομαι λίγη ώρα με τις σκέψεις μου… και να κάνω έναν… μικρό απολογισμό… μόνο που φέτος θα τον γράψω κιόλας… και θα τον μοιραστώ μαζί σας…

Κλασσικά… μέχρι τα 18 σχολείο… Οκ… αυτά τα χρόνια δεν τα μετράω στα «δημιουργικά» αν και… από μικρή όλο και κάτι έκανα και φυσικά… από τα 15 μου… περιστασιακή εργασία για χαρτζιλίκι… παρά την αντίρρηση των γονιών… χιχι…

Από εκεί και πέρα όμως… θεωρώ ότι έχω κάνει πολλάαααααα πράγματα… για… 14 χρόνια που πέρασαν… τέλειωσα την σχολή μου, δούλεψα αρκετά… γνώρισα τον άντρα μου… παντρευτήκαμε, κάναμε το πρώτο μας παιδάκι, χτίσαμε το σπίτι μας και κάναμε δύο ακόμα ζουζούνια… αφού άφησα την εργασία μου σε εταιρίες κλπ… ξεκίνησα την δική μου επιχείρηση που δεν μπορώ να πω… με τρία ζουζούνια και σπίτι κλπ… καλά πάει…

Έχω αγαπημένους και καλούς φίλους, τους καλύτερους κουμπάρους και πνευματικούς νονούς των παιδιών μου… την πατρική μου οικογένεια… πάνω από όλα βέβαια ΟΛΟΙ έχουμε την ΥΓΕΙΑ μας… οπότε νομίζω… ότι… τα έχω πάει περίφημα !!!

Ναι… ναι… καλά το σκέφτεσαι… (εσύ που το διαβάζεις)…. Είμαι ψωνάρα !!! Αλλά νιώθω περήφανη για όσα έχω καταφέρει… φυσικά υπάρχουν και τα μελανά σημεία (κάποια οικονομικά ανοίγματα που δεν έπρεπε να γίνουν και κάποια λάθη, προσωπικά και μη, οικονομικά και άλλα…) αλλά μέσα από αυτά έμαθα πολλά και πλέον θεωρώ ότι βαδίζω σωστά !)

Έτσι λοιπόν… περήφανη πλέον για τις μέχρι εδώ «δημιουργίες» μου και αφού «έκλεισα» ως μητέρα με τα τρία μου ζουζουνάκια και τον καταπληκτικό μου σύζυγο… βάζουμε πλώρη για άλλα… ήρθε ο καιρός να προχωρήσουμε σε άλλα μονοπάτια… με αργά και σταθερά βήματα… Σιγά σιγά… σταθερά… συνετά…

Τζωνάκο μου… σε ευχαριστώ πολύ που υπάρχεις στην ζωή μου όλα αυτά τα χρόνια και με αντέχεις (ειδικά με την τρέλα που με δέρνει…) κι ευχαριστώ τον Θεό για τα ζουζουνάκια που μου χάρισε… αυτά τα τρία εκπληκτικά πλάσματα… και την υγεία που μας χαρίζει…

Όλα καλά μέχρι εδώ… και τα καλύτερα έρχονται !!!

Μαριλένα
31/08/2010

Υ.γ. Εύχομαι μόνο να έχω υγεία να χαρώ τα παιδάκια μου...

1 σχόλιο: