Σάββατο 14 Αυγούστου 2010

Μήπως τελικά… υπάρχουν κακά παιδιά ή… κακοί γονείς ???

Είμαι πολύ μα πολύ θυμωμένη… ίσως κατά βάθος… στενοχωρημένη…

Ας τα πάρω όμως από την αρχή… Πηγαίνουμε σε παιδότοπους… τουλάχιστον 5 χρόνια, από τότε που το Αγγελιαννάκι μας περπάτησε… και πάντα είχα και έχω μια αρχή… όταν συμβεί κάποιο «επεισόδιο» ανάμεσα σε παιδάκια, δεν ανακατεύομαι ΠΟΤΕ αν δεν μου ζητηθεί από τις κοπέλες που «προσέχουν» τα παιδιά ή αν δεν «φταίνε» τα δικά μου παιδιά… Ακόμα όμως κι ΑΝ χρειαζόταν για κάποιον λόγο να παρέμβω… ΠΟΤΕ ΜΑ ΠΟΤΕ δεν μιλάω σε ξένα παιδάκια… Είτε θα απομακρύνω τα δικά μου και θα τα επιπλήξω… είτε θα μιλήσω στην υπεύθυνη…

Εχθές το απόγευμα λοιπόν… ο μπαμπάς μας είχε «βλάβη» στην δουλειά του κι έτσι… πήγα μόνη μου τα δύο μεγάλα στον κλασσικό παιδότοπο της περιοχής μας… και… βαρέθηκα να βλέπω τα παιδιά να κλαίνε…

Παιδάκια επιθετικά με πραγματικά… βίαιη συμπεριφορά… να χτυπάνε με μανία, να τραβάνε μαλλιά, να πετάνε πράγματα… ήταν η πρώτη φορά που αναγκάστηκα να παρέμβω πολλές φορές… αλλά το χειρότερο δεν ήταν αυτό… ήταν η χαρακτηριστική απάθεια των γονιών… η στάση του τύπου «το παιδί μου δεν χτυπάει» (όταν μπροστά στα μάτια μας ας πούμε ένα αγοράκι έχει βάλει κάτω τον Εμμανουήλ και τον χτυπάει με κάθε τρόπο ή ένα άλλο του τραβάει με μανία τα μαλλιά ή ένα τρίτο πετάει ένα πετραδάκι και χτυπάει την Αγγελιάννα στο μάτι και ένα τέταρτο την κοροϊδεύει γιατί δεν έτρεχε πολύ γρήγορα…)

Δίνω μεγάλο αγώνα για να μάθω στα παιδιά μου ότι ΔΕΝ ΧΤΥΠΑΜΕ ποτέ… ακόμα και για άμυνα σηκωνόμαστε και φεύγουμε ή προσπαθούμε να το λύσουμε με συζήτηση το θέμα κλπ… Κι αναρωτιέμαι… μήπως τελικά κάνω λάθος ? Μήπως με αυτό τον τρόπο θα γίνουν τα παιδιά μου παθητικά και δεκτικά στην βία ? Μήπως τελικά δεν πρέπει να μεγαλώνουμε «καλά» παιδάκια αλλά μικρά επιθετικά «τερατάκια» για να μπορέσουν να επιβιώσουν ?

Κι ακόμα απορώ… τι γονείς είναι αυτοί που κοιτάνε να δικαιολογήσουν τα παιδιά τους ΟΤΙ κι αν κάνουν… και δεν τους ενδιαφέρει να τα μάθουν δυο βασικά πράγματα… κάποιους κανόνες συμπεριφοράς… κάτι τέλοσπάντων…

Δεν ξέρω… μπορεί να είμαι εγώ υπερβολική και περίεργη… αλλά ΔΕΝ μπορώ να δεχτώ μερικά πράγματα… Γονείς… ας μάθουμε στα παιδιά μας ότι η ΒΙΑ δεν είναι λύση… Ας προσπαθήσουμε να φτιάξουμε ανθρώπους που αύριο θα συνθέσουν μια κοινωνία καλύτερη από αυτή που ζούμε σήμερα… πραγματικά… το εύχομαι…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου