Δευτέρα 23 Αυγούστου 2010

Αυτό το παιδί ΜΟΝΟ δεν έφταιγε…

Και πλήρωσε την ανωμαλία του καραγκιόζη αλλά και την ανευθυνότητα των γονιών του !

Διαβάζω εδώ και ώρα διάφορα μαμαδοφόρουμ και φυσικά όλες οι μανούλες έχουν στενοχωρηθεί από το απαίσιο… φρικαλέο… απάνθρωπο… άγριο… έγκλημα με θύμα το 11χρονο κοριτσάκι… που ΣΑΦΩΣ και δεν έφταιγε σε τίποτα να περάσει όλο αυτό το μαρτύριο (και κατά βάθος ανακουφίζομαι που πέθανε… εννοώ ότι ίσως μετά από αυτό να ήταν χειρότερο να ζήσει… και όχι… δεν το λέω επειδή δεν είναι το δικό μου παιδί… αλλά από… προσωπικά βιώματα…) δεν είδα όμως ΠΟΥΘΕΝΑ καμία μαμά και κανέναν μπαμπά να κακιώσει με αυτούς τους γονείς (που ναι… συμμερίζομαι τον πόνο τους εκ των υστέρων) ΑΛΛΑ έχουν ένα τεράστιο μερίδιο ευθύνης !!!

Όσα γράφω δεν τα λέω με ευκολία… ούτε όπως θα σκεφτούν κάποιοι… έξω από τον χορό… Έχω τρία παιδιά και γράφω με ΠΛΗΡΗ συναίσθηση… καθώς η υπευθυνότητά μου φτάνει σε σημεία παραλογισμού… συγγενείς, φίλοι και γνωστοί μονίμως με κράζουν για αυτή την εμμονή μου με τα παιδιά… αλλά όπως τους λέω πάντα… Προσέχω για να έχω… δεν μπορώ να διανοηθώ να πάθουν τα παιδιά μου ούτε γρατσουνιά από δική μου αμέλεια… άλλο αν γίνει κάτι… που δεν μπορώ ούτε να προβλέψω, ούτε να παρέμβω… ούτε… ούτε… ούτε… Οκ… εκεί παρακαλάω απλά τον Θεό να μην συμβεί…

Δεν μπορώ όμως με τίποτα να δεχτώ ότι θα αφήσω το παιδί μου 11 χρονών να γυρνάει μόνο του στην πλατεία… κι ας είναι σε χωριό… οι ανώμαλοι και οι εγκληματίες είναι παντού… δεν ξεχωρίζουν χωριό ή πόλη, βουνό ή θάλασσα… Η εγκληματικότητα καλπάζει… στην εποχή μας.. ούτε μέχρι την γωνία μόνα τους… όχι στην πλατεία…

Πιστεύω όμως ότι αν ο νόμος ήταν αυστηρός και δικαζόντουσαν μία δύο φορές και οι γονείς για αμέλεια… ίσως να μην θρηνούσαμε πια αθώες παιδικές ψυχές…

Εύχομαι κοριτσάκι μου, να ζήσεις πια σε γαλήνη… έτσι κι αλλιώς ήσουν μικρή και αθώα οπότε είσαι ένα αγγελάκι…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου